✔️ GRATIS LEVERING OVER 399KR ✔️LAVET I DANMARK ✔️HØJ KVALITET

Returret

For at være berettiget til en reklamation på lærredet/plakat skal der være fejl eller en mangel, da der ikke er decideret returret på specialfremstillede brugerdefinerede produkter som fotolærred og plakater.
 
For at kunne gøre brug af din returret ved fejl fra vores side (bevis for dette er nødvendigt) kræver vi en kvittering eller købsbevis, og fotolærredet/plakaten skal sendes retur til os senest 14 dage efter modtagelsen. Kontakt os gerne, hvis der er spørgsmål.

Hvis du ikke er tilfreds med din ordre..
Så mail os endelig! Vores designere kan også sende dig et udkast til din email, hvis du ønsker dette, inden dit produkt bliver sendt. Du skal blot informere os om det via notatet i kommentarfeltet. Vi ønsker, mere end noget andet, at gøre det rigtigt for dig, så du bliver endnu en af vores glade kunder.


Refusioner
Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en email for at give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også underrette dig om godkendelse eller afvisning af din refusion (husk at lærredet skal sendes retur som modtaget - dvs. godt indpakket).

Hvis du er godkendt, behandles din refusion og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller via den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.

Eventuelt manglende refusion (hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, opfordrer vi til at du tjekker dine bankkonto igen for en sikkerhedsskyld.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab eller bank. Det kan tage op til 5 bankdage, før din refusion officielt offentliggøres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, så kontakt os endelig på info@hidoggie.dk

Udskiftninger
Vi udskifter kun genstande, hvis de er defekte eller beskadigede fra vores side. Hvis du har brug for at bytte den mod den samme vare, så send os en email på info@hidoggie.dk og send din vare til: Manøvej 76, 4700 Næstved, Danmark.

Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, trækkes omkostningerne ved returforsendelse fra din refusion.

Afhængig af hvor du bor kan tiden, som det tager for dit udvekslede produkt at nå dig, variere.

Hvis du sender en vare, anbefaler vi, at du bruger en sporbar forsendelsesservice eller købe forsendelsesforsikring. Så har du dit på dit rene, hvis posten pludselig mister din pakke under transport.

Vi er ikke ansvarlige for tabt, afholdt, eller beskadigede pakker. Ligeledes kan vi heller ikke holdes ansvarlige for eventuelle fejlleveringer via leverandøren eller forkert forsendelsesinformation.

Afbestilling:

Afbestillinger af ordrer er tilladt i max en 1 time efter din ordre. Grunden til dette er, at vores designere allerede efter første time påbegynder arbejdet. Vi vil jo gerne sende dit nye yndlingsfotolærred hurtigst muligt afsted til dig. 

Derfor er det MEGET vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt, hvis du mod al forventning alligevel ikke skulle ønske din ordre. Send os en email på info@hidoggie.dk med ordre nummer, navn og telefonnummer. 

Anden information:
Farvningen er begrænset til den teknologi, der er tilgængelig for os. Vi bruger avancerede printere, men blæk udskrives altid lidt mørkere. Vi gør, hvad vi kan for at gøre det lettere for kunstværkerne før udskrivning. Det vil sige, at det du ser på skærmen ikke med 100% sikkerhed matcher det, du får leveret på fotolærredet. , selvom vores printudbydere har en teknologi, der gør det nærmest umuligt at se forskel.


Danish